Sunday, August 3

Komisyen Klikjer yang Pertama

Masih tengah mood raya ni, apapun terima kasih kepada klikjer kerana saya juga berpeluang untuk menjana pendapatan dengan klikjer ini.


Daftar klikjer di --> SINI

Setelah lama menunggu, akhirnya satu komisyen masuk daripada klikjer. Akhirnya, boleh la buat duit raya.



Rasaya banyak blog post yang saya buat untuk mempromosikan klikjer, tapi baru sangkut satu. Harap akan ada lebih banyak lagi yang akan sangkut lepas ini.

Rahsia mendapat income Klikjer

Cara mendapat income dengan klikjer ini, jika menggunakan medium blog ini, memang tidak lain, lagilah kalau blog baru seperti ohkerjakosong4u ini, memang kena rajin menulis artikel promosi.

Paling kurang 5 artikel. Dengan tajuk yang berbeza, kemudian cuba promosikan di facebook, twitter dan sebagainya. Dengan tajuk yang berbeza, pelbagai keyword yang lebih kurang sama akan masuk dan daripada pengunjung yang masuk ini, harap-harap ada yang membeli daripada artikel yang kita gunakan untuk promosi di blog.

Teruskan promosi dan promosi



Kekangan blog baru

Ramai blogger newbie seperti saya ini, kekurangan blogger newbie ini, memang agak sukar menandingi blogger yang lebih berusia. Jadinya dalam aspek SEO, memang agak sukar menandingi blogger lain yang mempunyai blog lebih berusia, dan lebih kuat SEO nya.

* Salah satu faktor penentu SEO adalah usia sesebuah blog.

Lebih kuat SEO, lebih mudah menarik pengunjung daripada enjin carian seperti google.

Untuk blogger newbie, saya cadangkan, teruskan buat artikel promosi, dan teruskan promosi produk.




Dan kalau nak cepat, gunakan strategi email marketing. Saya sendiri dah nampak kesannya apabila dengan email saya dapat menjual 10 produk x dalam masa sebulan, di mana sebelum ini, saya hanya mampu menjual 4 produk x dalam masa sebulan.

Teknik Affiliate Komprehensif?

Bagi saya, blog + email marketing = Kursus Affiliate

Tak tipu, saya sedang praktikkan blog post bersama email marketing.

Share This!


No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger · Designed By Seo Blogger Templates